lördag 1 augusti 2009

Andreas Carlsson om Tokio Hotels nya låt..

... Som han skrivit :D AAHHH klarar inte av att vänta längre!! Vill höra deras nya material NUU!!!

Nu vantar jag bara pa att nasta co -writer ska dyka upp!

Idag blir det nagot for Adam Lambert. Fick precis hora Tokio Hotels

inspelning av vad vi skrev..hur bra som helst! Idag blev det manga blogg inlagg;-)

Hoppas alla har

det fantastiskt i sommar varmen!

AC


Och Adam Lambert!! Har suttit och kollat på american Idol som går nu på 4:an och jag tycker att han är riktigt grym, Adam Lambert altså :P

3 kommentarer:

  1. Haha, vad spännande. Hon brukar få höra att hon är lik angelina jolie och miley cyrus, det var inte nån av dem? :) Jag vill veta vad du skulle berätta! Jag tycker vi kan träffas nån dag? Typ söndag? :)

    SvaraRadera
  2. Då satsar vi på söndag! Du får gärna komma till mig nån gång på dan när det passar dig^^ Om du har pengar på mobilen kan du ju skicka ett sms om hur du gör :D puss

    SvaraRadera