tisdag 21 juli 2009

En kaktus...

... i min rumpa är något som jag borde ha eftersom jag ska vara så himla seg på att uppdatera!
Det finns faktiskt inget jag kan skylla på.
Men iaf, har tillbringat mycket tid till Michael Jackson om man nu kan säga så (altså hans musik och allt det han har gjort). Vi i musikutskottet har börjat öva lite på Man in the mirror vilket jag tror och hoppas att vi kan göra riktigt bra.
Hade tänkt göra ett litet inlägg (blir nog imorn) med en massa youtube klipp, och då tänker ni: nämen oj det har vi ju inte sett innan!
Men måste nämligen visa Min B-Alle (haha!)! ite kul att sitta och höra halt genom telefonen.
För en gång skull ska jag lägga mig lite tidigare, så jag säger hejdå här :D
Har ändrat min larmsignal till smooth criminal så att jag kan dansa mig upp ur sängen och det är väldigt effektivt så det föreslår jag XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar