lördag 6 juni 2009

Det var länge sedan

Det har hänt mycket nu när jag inte skrivit på länge.
Jag har fått reda på mitt betyg på matte B (fick MVG!!! YES!!), Kom trea i en novell tävling som var bland alla ettorna (och Susanna kom 2:a!!!! Vi är fan bäst!) blev väldigt chockad eftersom svenska är bland mina svaga ämnen, treorna på bladins har tagit stundenten och jag var med och pyntade skolan så att den jätte fin (är verkligen glad över att gå på bladins) längtar till studenten samtidigt som jag fruktar den, tänk att lämna alla i sin så härliga klass med världens bästa männiksor... Ja, och sen så har man färgat håret knallrött :D:D Äntligen!! Ska försöka ta en bild på det lite senare, nu måste jag öva på lite låtar, har konsert idag kl 5.

Nu är det snart sommarlov, vi har inga lektioner kvar även om vi slutar på fredag. Ska till stockholm med all ettorna på måndag så då gäller det att gå upp tidigt.

Sommaren är härlig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar