lördag 20 juni 2009

Midsommardagen

Jaha, igår var det midsommar och firade väl inte det så jätte mycket. Började med att gå till mina kusiners midsommar firande med släktingar och deras kompisar, och gud vad jag känner mig missanpassad där. Nä, det var inte kul. Men sen kom Susanna och joinade mig där i min ensamhet (det var smockat med folk, men ingen som jag kunde snacka med...) vilket gjorde min tillvaro väldigt mycket trevligare :D Men sen gick vi hem till mig ganska tidigt för att möta upp Lena. Egentligen skulle vi ha en liten minifest men det blev inte av eftersom hälften av oss blev sjuka (Krya på er!), så istället hade jag, Susanna och Lena det mysigt med Jordgubbar, glass, film och en del snack, vilket var mysigt.
Imorgon kommer AlleBalle! och på tisdag visar tv 2 en konsert med the Beatles som jag inte får missa och någon dag ska jag, Johanna och Lena spela lite och förberede eller vad man ska säga inför musikutskottet. Så det är mycket att se fram emot :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar