onsdag 17 juni 2009

Dreams...

Inatt hade jag världens konstigaste dröm...
Det hela började med att min klass var i stockholm (vilket vi har varit) men grejjen var att det såg inte alls ut som det stockholm jag känner till... Sen så skulle vi äta på restaurang (som vi gjorde när vi var i stockholm) men efter restaurangen så fick vi reda på att vi alla var tvugna att duscha men smart som jag var i drömmen så fattade jag att vi skulle bli gasade till döds (WEIIIRD!). Det var jätte hemskt, och jag sprang runt och sa det till alla men ingen trodde på mig. Sen helt plötsligt så var min pappa också där och jag fick en pärm av honom. Jag lyckas rymma ifrån gaskammaren och slutar aldrig springa. Sen har det tydligen gått tre år sedan gaskammaren (vet inte hur jag fick reda på det, tror att jag sa et till någon jag träffade på, sa ju att det var världens konstigaste dröm...) När jag sedan träffar på ett par människor som hjälper till att gömma mig så kommer det en helikopter som släpper ner pärmen som jag fått från min pappa och i den står det att min farfar tydligen hade en till son... sen så kommer jag inte ihåg så mycket mer....

Helt sjuk dröm. Jag brukar aldrig heller komma ihåg så mycket av mina drömmar, och med sådanna detaljer. Nej det var bara läskigt...

1 kommentar:

  1. Hej Anna, jag skickade ett sms till dig men du kanske inte har pengar på mobilen? iaf, keep me updated, du kan ju skriva på bloggen kanske :)

    SvaraRadera