söndag 7 juni 2009

"Jag känner inte henne"

Jag var i stan med mamma idag för att köpa något att ha tills imorn då alla ettor på bladins åker till STOCKHOLM!!! Men tyvärr så hittade jag inget... Men nu var det inte det jag skulle berätta utan om det som hände inne på hm när jag gick där och letade efter något som föll mig i smaken. Jag går där och "bläddrar" bland kläderna på galgen och så hör jag john lennons låt Instant Karma på radion, tror ni inte att jag börjar sjunga med riktigt högt "A super star, Well right you are, Well we all shine on, Like the moon and the stars and the sun..." Men jag märker inte detta förrän jag ser min mamma gå på andra sidan av affären och låtsas som att hon inte känner mig. Jag menar, det är ju tonårsdottern som ska tycka att mamman är pinsam, INTE tvärtom! XD
Men här tar det inte slut, nädå! När jag står inne i omklädningsrummet så hör jag Ready set go med Tokio Hotel, såklart så ska jag ju sjunga med som en galning där med...
Jag hoppas att er dag har varit lite mindre pinsam och att den förblir så, det är fortfarande en bit kvar av dagen^^



Hahahaha!! ojojoj, det där var roligt!

1 kommentar: