onsdag 17 juni 2009

JAG VILL TILL GRÖNAN!

Vet ni vad som händer den 4 juli??
Jasså inte?

ERIK HASSLE OCH DEAD BY APRIL SPELAR PÅ GRÖNAN FFS!!!! Jag måste dit, hoppas att jag kan komma upp till Alleballe då.
Woupsie! Märkte precis att jag råkat sätta mig på min Ipod, det måste va något med mig och att sitta på saker, är det inte laxar så e det Ipods XD.
Jag ska nog ta och sova nu, ska upp tidigt imorn för att ta en liten jogging runda. Såg nämligen en bild på mig på facebook och den var väl inte speciellt smickrande om man säger så, ser ut som en blanding av en heffaklump och en fet gubbe från sjutiotalet... ^^
Fast att röra på sig e ju bra i vilket fall, så det är inte bara för mina dubbelhakor som jag gör det.
Imorn blir det även lite bio tittande med mina kära kamrater och på fredag är det MIDSOMMAR!! Och detta året slipper jag fira det med min jäätte hääärliga släkt. *hör ironin*

Jajust det ja! jag skulle ju sova, vi hörs!

IMAGINE PEACE!

1 kommentar: