torsdag 9 april 2009

Då var man 17 år och en dag

Då var denna dagen över och jag är väldigt trött. Jag och Alle gjorde en tårta som blev riktigt fin (tyckte jag iaf ^^) Har tagit en del bilder idag så många av dem kommer nog upp här, fast isf imorn för just nu orkar jag inte riktigt.
Susanna, Filippa och Michelle kom hit lite senare på kvällen och vi hade det mysigt och åt^^ Fick en massa fina presenter ifrån dem som var helt oväntat, det får jag fota sen oxå :D

Förutom att man är lite deppig över att man alltid ska bli besviken på saker som lovats och inte hållt så är jag lite deppig över att Alle ska åka imorn. JAG VILL INTE DET!! Jag tycker att hon kan bo hos mig och gå i Samhälls klassen på Bladins istället.

Jajust det! *en liten lampa tänds* Vi gjorde ju t-shirtar idag oxå med egna tryck, ja bilder på allt sånt kommer imorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar