lördag 11 april 2009

Timon och Pumba

Har ni någongång haft, eller förhoppningsvis har, en vän som känner dig bättre än din egen mamma, en som brukar avsluta dina meningar, som du bara behöver utbyta en blick för att förstå vad han/hon tänker eller bara brista ut i skratt. Det går egentligen inte att beskriva min och alles vänskap.
Det är inte många som har en sådan vänskap som vi. Tänk vad härligt det hade varit om vi bara hade bott närmare varandra, att kunna springa över till henne för att bara berätta något och sedan kunna vara hemma till middagen iaf. Varför förstod vi inte att vi hade det så bra när det va just så?
Just nu saknar jag henne så extremt, alltid lika jobbigt att skiljas ifrån varandra. Försöker få bort den obehagliga känslan genom att sysselsätta mig med något hela tiden.

Men nu över till något annat. Igår så åkte jag ju in till stan och träffade lite folk ifrån klassen och hade en jätta mysig grillkväll, med en massa god mat och en massa prat. Om det inte var så att vi var tvungna att gå för att det var sista bussen som gick så hade jag kunnat prata i evigheter, vi hade det verkligen jätta mysigt :D Tack Tack tjejer!! Och ett speciellt tack till Linda som hade festen <3 Hon har även skaffat en blogg som jag ska länka till sedan, ska bara komma på vad den heter^^

Dags för "frukost" för min del!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar