onsdag 29 april 2009

Dags för ORIENTERING!!

WOOHOO!!
Här sitter jag och väntar på min mamma som är snäll och kör mig in till skolan. Vilket jag är väldigt tacksam för eftersom jag sitter här med mjukisbyxor, gympadojjor och med mina glasögon, jag tror det är ganska svårt att slå mig i nördighet just för tillfället (för i vanliga fall är jag ju så hiiimla cool^^). Menmen, har en jättegod matsäck med mig, gjorde en massa pastasallad igår och jag ville ta med mig hela skålen (och den e stor!) men det hade blivit lite svårt :D

Nu blev det genast väldigt stressigt, mamma står och skriker i tamburen^^

Jag bloggar när jag kommer hem, om det inte är så att jag gått vilse^^

1 kommentar:

  1. Jag vill väldigt gärna shoppa med dig i helgen^^ Jag behöver ju uppendarligen en ny klänning nu också.

    Och du? Orienteringen kunde faktiskt gått lite sämre än den gjorde. Vi kunde blivit uppätna av vildsvin.

    SvaraRadera