måndag 13 april 2009

Robert Pattinson + Tokio Hotel

Jag gick in och checkade läget på THF och vet ni vad jag ser?? En intervju där Robert Pattinson säger att han gillar Tokio Hotel och att han gärna hade velat ha med en av deras låtar i soundtracket till New Moon!
Hur coolt är inte det på en skala??

Vad tycker du om oundtracket till Twilight?
Robert: Soundtracket till filmen är väldigt bra, Paramore har mycket talang.

Vem skulle du vilja gör soundtracket till nästa film?
Robert: Jag gillar bandet Tokio Hotel. De har ett bra sound och texter som passar till filmen.

En viss låt?
Robert: En låt jag gillar och som påminner mig om filmen är Rescue Me!

Skulle de kunna använda den för filmen "New Moon"?

Robert: Jag skulle vilja det! Detta är ett band med stor talang. Den musikstilen har många likheter med den typen av film, de är mycket trevliga, jag skulle vilja arbeta med dem eftersom musiken alltid berättar mycket om filmen!

Du sa att du är lite rädd. Hur?
Robert: Ja, ordet är inte rädd, utan något annat. Var och en har sin egen stil. Jag tycker att de är mycket annorlunda och bildar ett band med en fantastisk och unik stil. För att inte tala om sångaren .. Bill, eller hur? Han ser mycket [... ? ^ ^], men har tillräckligt med talang, och hans röst är fantastisk!

De säger att han ser ut som en kvinna?
Robert: Nej, nej, han har ett mycket smalt ansikte, men det hade även Brad Pitt när han var yngre. Jag tycker inte att han ser ut som en kvinna!

Så ditt förslag för soundtracket i "New Moon" är Tokio Hotel?
Robert: Ja! Jag älskar deras musik, och jag tycker att de är mycket begåvade och ett bra val för soundtrack till den här filmen!

This used to be our secret
Now I'm hiding here alone
Can't help but read our names on the wall
And wash them off the stone

I trusted you in every way
But not enough to make you stay
Turn around
I've lost my ground

Come and rescue me
I'm burning can't you see?
Come and rescue me
Only you can set me free
Come and rescue me
Rescue me
Rescue me

We lied when we were dreaming
Our crying was just fake
I wish you could deny it
Here and today

My S.O.S on radio
The only chance to let you know
What I feel
Can you hear?

Come and rescue me
I'm burning can't you see?
Come and rescue me
Only you can set me free
Come and rescue me
Rescue me
You and me
You and me
You and me

The walls are coming closer
My senses fade away
I'm haunted by your shadow
I reach to feel your face

You're not here
Are you here?

Come and rescue me
Rescue me
Come and rescue me
I'm burning can't you see?
Come and rescue me
Only you can set me free
Come and rescue me
Rescue me
You and me
You and me
Rescue me
You and me
Set me free
Rescue me...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar