torsdag 2 april 2009

sjuka tider

Jaha, då har man själv drabbats av sjukdom som nästan halva klassen oxå gjort innan mig. Så idag har man bara legat och tittat på film och segat...
Idag är det även 1 vecka kvar tills jag fyller år, woohoo!! Det som gör det hela roligt är att alla mina nära och kära kommer att vara här. Alle kommer redan på lördag! En dag till ska jag nog klara mig^^
Vi har redan planerat nästan varje dag vad vi ska göra. Okej, kanske inte riktigt, men vi har en massa filmer att titta på, massa t-shirtar och smycken att göra, massa restauranger att äta på och massa affärer att shoppa i :D
Och inte minst disskutera en massa MUSIK!!! :D Vi har en massa att ta igen! (haha, synonymer är väl inte min starka sida)



Här har ni en finfin bild på mig och BAlle när vi är påväg till en konsert.
Detta var även under min storhetsperiod, haha och då menar jag inte något karriärmässigt eller nåt!

1 kommentar:

  1. Hur mår du idag Banäna? Bättre hoppas jag!!

    Vet du, på matten visade Axel lite bilder från ett föredrag han höll i sthlm innan prisutdelningen. Där hade han visat lite foton från övernattningen, och tror du inte det var en fet bild på oss när vi sov! med din jättemadrass i mitten. Inte snällt :P

    SvaraRadera