söndag 26 april 2009

Pyssel, pyssel... *dreaming away*

Jag har en abstinens efter att få pyssla, men istället måste man sitta och öva som en liten gnu på Tyska inför tyskaprovet man har imorn.
jag har en massa idéer på vad jag vill göra men har inte tiden, sen så gör det väl inte saken bättre av att symaskinen man vunnit står framför en helt orörd...
En av farfars gamla uniformer hänger i klädkammaren som jag har lust att sy om och lägga till lite grejjer på :)
Och halsband...armband... Åh jag längtar till sommarlovet då man inte har en massa läxor att göra hela tiden.
Fast det hela hade ju varit mycket roligare om man var lite fler, så e det någon som har lust att pyssla med mig någon dag?? (A)


Ska återgå till mina glosor, lägger upp dagens låt lite senare :D

3 kommentarer:

  1. säg bara till så e jag där :D

    SvaraRadera
  2. sv: hahahaha, jo helt sjukt hur länge han kissa xD men han var psyko hela han ju, läskig typ :P

    SvaraRadera