måndag 20 april 2009

Long time ago

Det var ju ett tag sedan jag bloggade...
Men jag har haft fullt upp, tror inte det är så kul för folk att läsa om när jag berättar att jag går på toa eller sitter och gör läxor... Så då tyckte jag det var lika bra att inte skriva något^^
Jag har börjat fundera lite på vad jag ska göra i sommar. Just nu är det inget inplanerat, men jag hoppas att det blir en liten tripp till stockholm och min kära vän alle och kanske en annan liten tripp till pappa. Men sen då??...
Har ungefär 8 veckor att spendera. Fast jag vill inte heller boka in för mycket. Om pappa nu kunde fixa nån gammal systemkamera till mig så hoppas jag att jag och susanna kan göra ett par foto rundor.

Jajust det! Jag har ju inte berättat om det fina priset jag och min mamma vann^^
JAG VANN EN SYMASKIN!!! WOOHOOO!!
Så nu kan jag sy igen :D Älskar att sy, måste bara öva bort syrosten lite först innan jag börjar på nått större projekt.
Så det hoppas jag på att jag får tid till i sommar.
Vill ha en kreativ sommar i år^^

Nu hade jag tänkt att leva lite i nuet, så vå får höras senare :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar