lördag 25 april 2009

Will Miss U Miss A

Blev inget inlägg igår, men herrejiklar vad jag var trött^^ Nationella prov och en massa skola= Inte bra för min hyperaktivitet och sedan trötthet.

En viss liten tjej som börjar på A i min klass kommer att byta skola och detta gör mig VÄLDIGT ledsen. Även om vi kanske inte är bästa vänner så kommer alltid hon och gör mig glad någon dag man känner sig lite på minuskanten. Hon är som en liten solstråle och det kommer att bli ganska mörkt i klassrummet nästa år när hon inte är där. Jag kommer att gråta som en liten gnu på skolavslutningen, så jag hoppas att jag har någon att vara med den dagen för annars kommer jag gå under... Jag är inte så bra på att sitta hemma själv och vara ledsen, det går ganska snabbt över till att få en lättare depressions känsla. En sån där klump i magen och som oxå trycker lite lätt över bröstet, alla har nog känt det någon gång i sitt liv när allt inte e på topp.




Har ingen bild på henne, men en fin liten film med en fin liten dans^^ (ta hänsyn till att vi precis haft nationella prov när detta spelades in^^)

1 kommentar:

  1. Hahaha, den där videon är inte annat än klockren :') Men fy tusan, vad sorligt det blir när hon försvinner :((

    SvaraRadera