fredag 1 maj 2009

Mitt Valborg!

Igår var en riktigt härlig dag om man bortser ifrån ett visst prov^^
För det första så hade vi nästan inga lektioner, dock en massa håltimmar, men det var faktiskt väldigt mysigt tyckte jag när det är så soligt ute. Susanna och jag hade det väldigt mysigt och satt och pratade väldigt mycket innan kemilektionen :D
Sen så gjorde det ju inte saken sämre av att vi fick sluta en timme tidigare AKA 1 timme tidigare att jag kommer få hålla i min egen gitarr, WOOHOO!!
Men innan det så åker jag, johanna, Lena och Vickie och köper glass på Tasty House (TH, hehe). Det var väldigt gott, jag smakade rosenglass, vilket jag tyckte var väldigt coolt, liksom glass gjort på roser! Fast sen så tyckte jag väl inte att det var jätte, jätte gott, men kul att ha smakat iaf^^ Citron och pistage glassen var däremot gudomlig :)
Efter detta var vi påväg till Malmö Musik affär *lyckorus* När vi går över ett av de gigantiska övergångsställena så var vi riktigt coola. Vi fyra gick på en rad över övergångsstället (precis som beatles) och sjöng "Here comes the sun". Vi fick till och med beröm när vi kom in i affären, för tydligen hade de sett oss gå där. Haha, hur stor chans är det egentligen att dem tittar ut mot övergångstälet precis så??^^



HÄR ÄR DEN!! Jag är så glad! Lena hjälpte mig att välja ut eftersom det är hon som är experten och det fick bli den här som är en Ibanez V nånting^^
Så på måndag kommer jag ta med den och Lena ska typ lära mig och Johanna spela ute i solen :D Hur mysigt är inte det på en skala??

Iallafall, Sen åkte alla hem, men Johanna kom tillbaka senare eftersom vi skulle fira valborg. Så vi mötte charlotte, Linda och Monir (Lindas pojkvän, och de var hur SÖÖTA SOM HELST!!). Så vi handlade mat på konsum och satte oss sedan på vår altan och hade det jättemysigt. Sen var Linda och Monir tvungna att åka hem men då joinade Lena (hon hade spelat, och det var inte för att de andra åkte hem som hon kom, haha, även om det lät så när jag skrev) oss igen och Johanna, Charlotte och Lena sov över här. Haha tur att jag bytt rum med mamma så att alla fick plats. Här såg ut som ett vandrar hem med madrasser över allt.
Vi tittade på Twilight och hade det genom mysigt :)

Måste bara säga oxå, att Charlotte är jätte söt när hon sover :D:D

Nu ska jag käka, cya later forks

3 kommentarer:

  1. tack för en ball dag/kväll/natt!!:D

    SvaraRadera
  2. thihi tack :$ tack för en supermysig kväll! <3

    SvaraRadera