tisdag 12 maj 2009

Tjenare Leute!

Hur ere med folket där ute??
Jag mår väl sisådär... lite sådär efter förkyld nu.
Idag satt man 4 timmar i streck och gjorde ett slutprov på Matte B, vilket gör en lite extra slö.
Jag känner att jag inte ätit nyttigt idag direkt, inte för att jag äter sådär jätte nyttigt i vanliga fall heller men idag har det blivit ganska extremt. Det började iaf bra, med yoghurt och müsli och en macka med tomat och salt på:D. Sen så hade jag med mig en "liten" burk med godis till provet som lite lugnande^^. JAG KÄKADE UPP HELA!! Det var inte meningen. Sen så häller jag i mig en 0,5 liters cola, följer med några vänner till stan och köper en äppelpaj på McD (vill bara tillägga att jag inte ens njöt av den, utan bara krängde som fasiken). Kommer hem äter en fralla och sedan en liten bit rulltårta ifrån davids födelsedag som va igår, och sist men inte minst så har jag inte ätit någon middag... Mamma hade lagat någon potatis "låda" eller vad man ska kalla det. För det första, Jag gillar inte potatis (kan äta i krisfall) jag gillar INTE purjolök, och detta i en röra som vatt i ungnen med något annat. JAG FÅR INTE NER DET! Så som sagt, jag har inte ätit någon middag, men jag får väl laga något till mig själv sen... hmm... Pasta kanske??
Fast jag har iofs skrattat som en gnu påvägen hem ifrån skolan (kanske gälls som träning?? eller??).

En annan liten incident som hände vid middagen var att jag började sjunga på sveriges national sång (okej, måste erkänna att jag faktiskt inte kan den^^) och när vi kommer till vad jag tycker är la grand finale så joinar david och tar över sista strofen "FÖR JAG VILL LEVA JAG VILL DÖÖÖÖÖÖ..... I JOOOORDEN!!" hehe XD Ja jag kan ju inte äsga att jag bor i kunskapens hus :P

Dags för lite muciserande^^

PEACE OUT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar