lördag 23 maj 2009

Jag skulle inte ha varit något utan mina vänner :)

Jag har precis kommit hem ifrån Vickie där vi har haft filmkväll och ätit jättegod pizza :D Det var jätte mysigt, fast jag krängde både mat och godis som bara den och det har jag lite ångest över hehe. Jag är jättetrött så jag pallar inte skriva något men lägger upp lite bilder ifrån tisdagen när vi åt och fikade i stan efter skolan. De tre första bilderna är tagna av Linda



Linda et moi och fråga inte vad jag gör, ser lite ut som en blandras mellan blowfish och babian...



Linda et Johanna, söta som vanligt<3



Vickie, johanna et Linda, Fan vad snygga kompisar jag har :P



Charlotte var oxå med, men fick ingen bild på henne ifrån den dagen så jag tog ett lite äldre. Kolla! ännu en snygging



ingen bild på lena heller, men hittade en bild på Lena in action^^
Alla mina kompisar e så vackra, både på utsidan men framför allt på insidan! Man blir så glad att va med mina vänner :)

1 kommentar: