måndag 25 maj 2009

Debatt

JAG ÄGER PÅ DEBATTER!!


Eller kanske inte... hehe men lite kul var det allt. Kändes bara LIIITE surt när man kommer till skolan kl 08.00 (måste gå upp kl 6 för att hinna ta buss och så) och är påväg till fysiken när man får reda på att det inte är någon fysik idag och dessutom ingen franska. Det betyder att jag hade kunnat sova två timmar till för att få lite mer sömn. Hade lite svårt att somna igår oxå så de där extra två timmarna hade suttit fint. Så idag hade jag två timmar håltimme, svenska, två timmars håltimme och sedan tyska....*suck*
Nä nu ska jag fortsätta med min hemskriving i samhällskunskap... missar orkestern idag igen. *dubbelsuck*



Det här är ju en variant på hur ett papper med lite anteckningar inför en debatt kan se ut ^^



Har ritat av lite människor som står mig nära och någon som står mig lite närmare om man säger så haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar