lördag 2 maj 2009

Jag och min Susanna ^^

Idag har jag haft en helmysig dag med Susanna. Vi träffades i stan i hopp om att iaf jag skulle hitta något till avslutningen, och det gjorde jag! :D
Efter att ha stått i en lång och svettig kö inne på monki och mina gnällanden om hur allt sitter förjävligt på mig så satte vi oss och åt på china box. Väldigt gott och väldigt mysigt och väldigt mycket prat<3
Jag fick min lilla flumstund oxå, där jag lekte john lennon/elton john/ozzy osborne. :D

Jag antar att alla TH-fans redan vet det här med att de (iaf bill och tom) har designat ett plagg för hm:s fashion for aids kollektion, vilket jag är jätte glad över :D Även Yoko Ono (WTF!!! AWESOME), Dita von teese, Katy Perry... Jag kommer köpa allt ju!


Lätt att jag kommer köpa den t-shirten. Fast vad tycker ni om Bills dreads?? Själv tycker jag inte det är något vidare snyggt... Längtar tills vi får se de officiella bilderna på toms nya frilla oxå. Och deras album!! Fucking Stalkers ska seega ner allt, ÅÅÅHHHH vad jag blir arg på sånt!!

Tack Susanna för en underbar dag!

Nu ska jag gå och peta näsan....















Eller kanske inte^^

Peace!

1 kommentar:

  1. Tack själv för en underbar dag <3 Får vi göra om.

    Och vad var det du hade kommit på?? :)

    SvaraRadera