fredag 8 maj 2009

Stråk duell

Jahapp, då är man hemma igen :)
Har nämligen spelat på malmö opera idag tillsammans med malmö operas symfoniorkester, så jag spelade med Lenas mamma, det ni! försåk klå det!!^^
Fast om jag ska vara ärlig så var det nog roligare förra gången, det var ganska katastrof för min del idag. För det första så hade vi inte ens spelat en av låtarna vi skulle spela, och sen för det andra så hade vi inte ens fått några noter på en av låtarna, men som tur var så var det Rosa Pantern så jag och Amanda stod och knäppte med fingrarna för fulla muggar i en hel låt, så det var ju ganska kul :D
Så jag tyckte nog det var roligare att lyssna på när de spelade istället.

Nu ösregnar det här utanför och jag ska måste nog sova lite, mår inte jätte bra, har tydligen lite feber.

hehe usch vad tråkigt inlägg, menmen, bloggen skildrar ju mig på något sätt och jag är väl inte världens roligaste person för tillfället^^

God natt babes!

PEACE<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar