söndag 17 maj 2009

Söndag

Söndagar för mig innebär nästan alltid plugg. Har ett prov/läxförhör imorn i franska, men jag orkar inte lägga ner hela min själ i det, har ändå redan fått mitt betyg och jag tror inte att resultatet på detta lilla prov kommer ändra betyget på något sett (fast sen så kan man ju aldrig riktigt veta).
Det var ju Eurovision igår så jag var uppe ganska sent även om jag ville sova vid 8^^. En kul grej med eurovision var att jag hade rätt när det gällde La Voix, så mamma och david satt och var sura för att de hade fel, det känns alltid skönt att ha rätt XD.

Idag har jag vaknat sent och är allment seg, precis som alla andra söndagar. Men jag har tittat på en av filmerna jag fick i "födelsedags" present, Imagine - John Lennon. Och jag tyckte den var väldigt rolig, sorglig, mysig etc. att titta på.

Men nu ska jag fortsätta att sega och kanske orka ta mig uppför trappan och in till mitt rum och hämta franska boken...

PEACE <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar