tisdag 26 maj 2009

Vem vill du vara

Om det nu finns någon här som läser bloggen... Hade nu kunnat svara på lite frågor som jag behöver till ett arbete i Matte??

Vem vill du vara??

Edward cullen
Harry Potter
Bart simpson
Greta Garbo
Marilyn Monroe
Angelina Jolie
Tomas Dileva
Långben
Paris Hilton

Välj en av ovanstående alternativ och skriv i en kommentar vem du helst hade velat vara plus din ålder, även varför.

Varför?:
Det är din stora idol, eller beundrar personen väldigt mycket.

Personen har presterat något som du oxå hade velat prestera. (är egentligen väldigt lik alternativ ett)

Du är väldigt lik personen, kan vara personligheten, utseendet vad som helst^^

Får hoppas att nån skriver något :)

4 kommentarer:

  1. Edward Cullen. Jag är 22 år. Därför att jag skulle passa som vampyr

    SvaraRadera
  2. Edward Cullen, okej jag är tjej, men vill vara vampyr (A) Beundrar honom enooormt!!! <3 Love you Edward!!!

    SvaraRadera
  3. helt klart angelina! hon e så grymt cool, särskilt i "Mr and Mrs smith" jag är 16 år.

    SvaraRadera
  4. Angelina! Jag e 16. hon bara ääger!

    SvaraRadera