torsdag 14 maj 2009

Att sitta på en lax

Sitter just nu och kollar på medium, det var länge sedan jag satte mig ner och kollade på tv såhär på kvällen på vardagar, har alltid suttit med läxor... USCH! det låter ju helt hemskt^^

Iaf, jag kom på att jag helt och hållet glömt att berätta om den lilla incidenten som hände i matsalen för en vecka sedan...
Det började med att jag kommer tillbaka efter den vanliga rundan efter att ha tagit ett knäcke bröd, och jag kollar ner på stolen när jag ska sätta mig och vet ni vad jag ser?? En torr och VÄLDIGT platt laxbit. I samma sekund som jag ser den känner jag att det känns lite blött på ena skinkan, haha! Och tydligen så har jag suttit på en lax, EN LAX!!

Nu börjar Medium igen, ska se det och sedan sova. Och imorn är det samtal med SYO:n som gäller och lite planering över min framtid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar