lördag 16 maj 2009

Hemma igen

I'm back home, efter att ha sovit över hemma hos Susanna. Igår hade vi jätte mysigt, efter att ha haft en lång övning med orkestern så begav jag mig hem till Susanna där jag skulle träffa hennes kära vänner, och vet ni vad?? De va precis lika underbara som Susanna berättat :D Så iaf jag tyckte det var väldigt kul att träffa dem.

En annan rolig grej som hände igår, var att födelsedagspresenterna ifrån Pappa kom (även om det var mer än en månad sedan jag fyllde år). Men jag blev väldigt överraskad, var inte beredd på att de skulle komma igår.



Twilight och Imagine-John Lennon :D



The Beatles - Complete scores, som innehåller alla låtar beatles har gjort och noter för alla instrument som e med i låtarna *AWESOOOME*



Böckerna "In his own write" och "A spaniard in the works" båda skrivna av john lennon :O:D



Och sist men inte minst, Iron and Wine's album "the shepherd's dog <33

1 kommentar:

  1. shit vilka grymma gifts! speciellt boken med beatleslåtar:O omg!!

    SvaraRadera