onsdag 25 mars 2009

Bang, Bang!

I shut you down! Bang, Bang!
Hehe, nämen mitt huvud låter ungefär så, Bang, Bang! Men nu ska jag sluta snacka om min huvudvärk, känns som om det är det enda jag gör på den här bloggen. Hur kul är det på en skala liksom? ^^
Men jag tror jag kommer slippa huvudvärken nu :D JAG HAR FÅTT MINA BRILLOR!!
Nu ser jag ju allt! det var inte små gråa bomullstussar som hängde i träden, det var ju små grenar^^

Från ett ämne till ett annat! På samhälls kunskapen så snackar vi om global uppvärmning, och jag fick en sån, jag vet inte riktigt vad det heter, men iaf en väldigt stor lust att göra en massa grejjer för att kunna dra mitt strå till stacken och hjälpa vår kära planet att bli lite friskare. Jag har skitbra idéer men jag kommer inte kunna skriva det här förrän vi gjort klart vårt arbete (mina idéer är änsålänge sekretessbelagda så att inte andra kan ta mina finfina idéer och använda i deras arbete^^)
Men jag tycker att ni som läser detta kanske oxå kan tänka på vad just ni kan göra för vår miljö :D

Nu kallar min engelska "uppsats" på mig, men vi hörs!

1 kommentar:

  1. Vårt tjusiga arbete kommer såå göra succé!!

    SvaraRadera