lördag 14 mars 2009

Future??

Igår blev det inte något mer inlägg, och vet ni varför?? Jag somnade nästan direkt efter att jag postade det förra^^
Men igår så tog jag bussen hem tillsammans med Lena och Josse, alltid en massa skratt med dem :D Kanske lite mer denna gång eftersom jag råkade kläcka ut mig en mening som kanske inte riktigt var det jag ville få fram, haha.
Men Lena berättade att hennes mamma hade läst hjärnkirurgi (var det det? kommer inte riktigt ihåg) och musik samtidigt. Hon är den enda i Europa som gjort det, och jag blev väldigt glad. DET FINNS HOPP!! Så jag har kollat runt lite och man kan läsa musik på uppsala universitet, UPPSALA HERE I COME! Again!
Idag så såg jag äntligen färdigt filmen Into the wild. En riktigt bra film, det är en sann berättelse så för er som är som jag och älskar sånt så ska ni absolut se den! Jag tänker inte berätta vad den handlar om för jag är jätte dålig på sånt, och det blir att ni inte ser den...^^

Nu ska jag in i duschen och sen dra till mormor och morfar^^

citerar Leo (som för övrigt va på sjukhuset igår, Hoppas du mår bättre!)

"PEACE"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar