måndag 9 mars 2009

Montag

Idag har man mycket att göra, har en massa läxa att göra idag, ojojoj! Jag som trodde att jag redan var fullbokad med läxor.
Sen så börjar orkestern 19.10 vilket ändå är ganska skönt, men lite stressande med alla dessa läxor.
Men imorn så ska vi till Lunds universitet och gå på en massa föreläsningar och ha en Naturvetar dag. Så det ska ju bli skönt eftersom då har vi inga lektioner att ha läxor till.

Det blev inget spelande på musikutskottet idag, men vi letade fram lite låtar, eller okej, två^^ sen så har vi tänkt på en annan låt oxå.

Nä nu ropar mamma på mig att jag måste äta^^

1 kommentar:

  1. Jag älskar dig också Annapanna <3 Och jag säger det också bara till dem jag älskar på riktigt, vilket gör att vi kan säga det utan att vara fjortis, va? ;P :)

    SvaraRadera