söndag 1 mars 2009

Pigs can't fly

Jag hatar mig själv just nu. Har fortfarande inte börjat plugga på samhällskunskapen. Varför är det alltid så att samhällskunskapen alltid tar mer tid än allt annat, nu när man valt att gå natur?
Så idag blir det råplugg. Vilket egentligen inte är bra eftersom då kommer det bara sitta tills när man gjort provet, när man sedan går ut ur klassrummet så har man glömt allt. Därför är det bättre att börja tidigare med att plugga... (så varför gör jag inte det då??)
Men innan jag börjar med samhälls kunskapen så tänkte jag läsa engelskläxan, altså läsa ett kapitel ur Pigs can't fly och sedan göra någon typ av analys på det.

Om jag hinner så tänkte jag börja sätta upp lite posters på dem vita och tråkiga väggarna jag har här^^ Har ju en massa liggandes som inte fick plats i det förra rummet och en massa nya :D

Bild på mitt hår kommer senare, ska nämligen överraska meine freunden im Schule.



Här är en bild på mitt täcke à la 70-tal. Är det inte coolt?? Liksom vem älskar inte 70-talet??
Eller egentligen så kan väl inte jag säga något, levde ju inte då...
Detta täcket är faktiskt ifrån 70-talet, äkta vara^^ hittade det hemma hos farfar så jag tog hem det och min kära moder tvättade det till mig så att jag kan använda det. Mitt favvo påslakan, även om det inte alls passar in i mitt rum.
Var inte detta jätte intressant?? haha! en liten berättelse om mitt täcke...

Ja, jag tänkte väl att ni skulle gilla det XD

Nä nu ska jag läsa lite om grisar som inte kan flyga...

Tjing tjong, en emo i ballong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar