söndag 29 mars 2009

flera personligheter??

Usch! seg söndag.
Inte bara söndag och måndag imorgon utan även 1 hel timme har sprungit bort och gömt sig någonstans.
Just nu längtar jag bara tills på lördag, då världens bästa Alle kommer :D
Jag pratar väldigt mycket om min kära vän alle med andra kompisar om jag ska berätta något om mitt liv. Det blir liksom alltid att alle är med i alla berättelser eftersom vi gör allt tillsammans, även om vi bor långt ifrån varandra...
Då har vi bestämt att vi ska göra t-shirts och arband, så jag kommer nog lägga upp lite bilder på det :) Vi ska nog oxå göra lite fler av mina plektrum örhängen. Så här blir det pyssel för fulla muggar. Vem vet det kanske är tillräckligt fint väder så att man kan sitta ute och göra något, åh vad mysigt!

Jag har haft så tråkigt idag att jag bara gick in på toan, tog min necessär och letade fram lite roligt smink, och stog där inne och sminkade mig à la 60's, haha! Det var väldigt roligt. Men när jag inte fick på mer smink så hade jag tråkigt igen... då bestämde jag mig för att göra egen pizza, så där gick ifrån 60-tals diva till italienare, använde flitigt min olivolja och kastade runt degar.

Nu ska jag skutta iväg till duschen och låtsas att jag är en rockstjärna!

PEACE!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar