torsdag 12 mars 2009

Musik är LIVET!

Musik gör en alltid på bättre humör!
Nu är det så att jag har haft fullt upp med skolan så jag har inte haft någon tid att skriva här... (fy skäms på mig!!)
Idag gick jag upp kl 5, bara för att hinna göra allt. Hade nämligen prov i idrott och hälsa idag, och igår kom man inte hem förrens 8 eftersom vi var tvungna att se en film med franskan som slutade ganska sent... Så med andra ord, jag är SJUKT TRÖTT!!
På fiollektionen idag fick jag reda på att jag skulle ha en konsert nästa söndag där jag även ska spela solo, men det är liksom mitt i alla prov... det får nog bli att jag får tacka nej, vilket känns riktigt trist!

En rolig nyhet är dock, att jag funderar på att köpa en gitarr att ha att leka lite med, det känns lite enklare att sitta och sjunga med en gitarr än med en fiol, haha!
Så när studiebidraget kommer, DÅ FASEN!
Det blir nog ingen dyr och fin sak, men har hittat en som inte ser allt för crapy ut och för en ganska billig peng.


Så, vilken tycker ni är finast??




Här har ni oxå en bild på min och susannas hand ifrån igår när vi fått fin fina armband ifrån Amelie :D eller egentligen var dem ifrån MUF (vi fick även om vi inte anmälde oss som medlemmar *fniss*) Jag fick till och med 2 :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar