lördag 21 mars 2009

Inget sitta hemma idag inte!!

För en gångs skull så är jag Ready set go för att hinna till bussen, men såklart så var det mamma som skulle vara sen idag som inte tagit ut pengar för bussresan som hon skulle betala...
Men det får bli den senare bussen.
Det possitiva med detta är ju att då har jag ju tid att blogga lite innan jag sticker :D
Igår var jag först i skolan och hade det trevligt, sen så hakade jag på Näset folket plus Vickie (vilket alltid resulterar i extreemt många skratt) till stan, och sedan vidare till det nya köpcentret Entre. Där såg vi Kevin Borg ifrån Idol, och sen ett band som var efter som jag själv tyckte var mycket bättre, men då var vi tvungna att bege oss ut ifrån entre eftersom våra gymnasiebusskort skulle gått ut annars.
Har lite bilder oxå, men dem får komma upp senare, Jossé ^^har oxå en video som hon ska skicka till mig som jag kan lägga upp här :D

-Han ee ju inte bottenslammet för dig! Han ee ju laxen!!

Ska se om jag kan ta lite bilder idag med ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar