måndag 2 mars 2009

Montag

Idag är väl inte världens härligaste dag. För det första så har jag så j*vla ont i huvudet, och för det andra så har jag en massor av läxor att göra. För det tredje så är det så himla drygt med 2 timmars håltimme, så att medan alla i klassen som inte läser något steg 1 språk slutar hela 3 TIMMAR före oss andra...
Fast vi har det ganska roligt på tyska lektionerna ändå :D
Jag kanske hinner sova en liten stund nu innan jag börjar med pluggandet... Idag så missar jag även orkestern, bara på grund av allt F*CKING PLUGGANDE!! när man missar lektioner pga av att man måste göra läxor eller annat som har med skolan och göra så blir jag alltid så nere...
Ajja, jag missar faktiskt hellre en lektion än får IG på proven.

För att byta samtals ämne, så kikade jag och Josefine in på pressbyrån innan vi hoppade på 100 bussen och jag fick äntligen köpa min efterlängtade Ramlösa Balance! Fast fasiken vad dyrt det ska på pressbyrån. Haha, men jag tyckte jag var värd en Ramlösa^^

kommer nog lägga in lite bilder ifrån vår labb vi gjorde på kemin förra veckan, haha!

Det ser ni väl framemot??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar