fredag 6 mars 2009

Let it be...

Vilken omtumlande dag, men nu är jag iaf hemma :D
Först skola och fysik-prov, Amelie försökte döda mig haha! Hon gjorde så att jag skrattade så mycket och satte en liten morotsbit i halsen XD När hon förvanlade sig själv till the napkin-man.
Sen bar det av till stan med Lena, Johanna, Josefine och Vickie. Och, smart som man är, så har man glömt mobilen hemma och kunde inte ringa och berätta för mamma att jag stannade lite i stan för att "hjälpa" mina vänner. (Jag kan förklara vad jag menar med "hjälpa" på måndag^^) Så mamma fick smått panik, eftersom det är en massa skit som håller på i malmö. Så mamma har tydligen ringt runt till en massa och gjort andra oroliga (jag satt ju bara på burger king och gjorde banan och ketchup mos medan Josse flörtade med poliserna, och en massa skratt)
Så jag säger det här: FÖRLÅT SÅ HEMSKT MYCKET FÖR ATT JAG INTE HÖRT AV MIG!!! JAG LEVER OCH JAG HAR INTE GJORT NÅGOT OLAGLIGT! (till skillnad från vissa andra som råkade få igång båtlarm hahaha!) Allt detta pga av att jag glömde en liten uppfinning på mitt nattduksbord. Där ser man verkligen hur mycket världen har uttvecklats, tänk på 80-talet där inte alla hade mobiler, då klarade man sig finfint, men nu så kan det inte gå en dag utan att man blir helt hysterisk om man inte har mobilen med sig...^^

Så mamma tillät mig inte att sova hos Hilda idag -.- Men efter lite övertal så fick jag hänga med Lena, Johanna, Vickie och Josse (jobbigt att skriva alla namn^^) till kyrkan där vi spelade och sjöng. skit kul! Dem egna låtarna var ju helt klart bäst, hahaha! Även här hade jag behövt min mobil, ville ju fota och filma en massa, så det blev tyvärr inga bilder idag, hade nog blivit ett par riktigt coola om jag hade haft det.

Nä nu måste jag kissa^^


På Måndag startar vårt Musikutskott, wooohoo!! Sen så kan ni väl försöka svara på en fråga, Varför kan man hitta gratis ackord på nätet men aldrig noter?? Vore tacksam för svar :D

1 kommentar:

  1. Haha, din mamma ringde mig minsann och Filippa svarade, så de hade ett långt samtal ^^

    Och jag fattar vad du menar med det där med att man inte kan deppa ner sig själv bara för att förstå någon annan bättre. Man kan bry sig ändå. Så sant..

    SvaraRadera