lördag 7 mars 2009

Posters, posters och åter posters

Under min tid som TH-fnask (som Sandra säger, haha!) så har jag samlat på mig en heeel del posters.
Nu när jag har bytat rum så tänkte jag att då kanske alla postrarna får plats, men när jag gick igenom alla så hade jag liiiite fler än vad jag tänkte....
Det positiva var att jag hittade en massa som jag inte visste hade, tex. 2 st på Mando Diao, några på Paramore och ja en hel del Jonas Brothers, vilket jag tyckte var väldigt kul. Men dem flesta som var med Jonas Brothers var på baksidan av mina TH plancher så, tyvärr Amelie så många blev det inte. Hittade iaf 2 st som var fria :D och en typ "artikel" med dem, så det får du!^^

Grejjen är att jag inte kollat igenom alla tidningar än heller, så detta kommer bli ett stort jobb, hehe.

Kom på att jag kunde fota, JB postrarna *snilleblixt*

Till Amelie:


Det var lite svårt att få med hela den stora, men du ser lite hur dem ser ut :D

Jag kan fota lite sen och visa hur det ser ut i mitt rum^^ Är inte riktigt klar, det tar sin lilla tid...
Nä nu ska jag återgå till klippandet och klistrandet.

2 kommentarer:

  1. Vad roligt med det nya rummet, älskling!!!!
    e du jättesur på mig??

    SvaraRadera
  2. Hejhej!

    Läste att du hört klippet med Tom K & de dära fanet, vart hittade du de?

    kram

    SvaraRadera