fredag 6 mars 2009

Fysikprov!

Åhhh va roligt!

Okej jag kanske var lite sarkastisk^^
Fast jag är faktiskt inte så nervös, fysik är ju iaf logiskt, än så länge.
Och vet ni?? igår fick jag reda på mitt matte A betyg...












JAG FICK MITT MVG!!! WOOHOO!! *segerdans*
Jag tror dem flesta i klassen blev riktigt nöjda med sina betyg, speciellt vissa som kom in i klassrummet igen med värsta leendet, och andra som t.o.m grät av glädje. Det gjorde ju mig oxå jätteglad :D

Förlåt för kort uppdatering, men måste nog gå tillbaka till fysikboken, den börjar sakna mig.
Men vi hörs när jag kommer hem!

2 kommentarer:

  1. Vill du veta en som inte blev nöjd med sitt mattebetyg? -_- haha, förlåt.

    Åå, det känns som att det var helt längesen jag pratade med dig på riktigt Anna, för idag hann vi liksom inte, för alla var helt hyper över provet. Jag har saknat det. Vad konstigt detta blev nu, men jag hoppas du fattar ändå xD Jag har varit borta för länge helt enkelt.

    SvaraRadera
  2. Fan vad självisk jag är, jag glömde säga: Grattisgrattis till mvg! jag visste väl att dui skulle få det :)

    SvaraRadera