måndag 23 mars 2009

Tänk, Tänk, Tänk...

Skönt när det är soligt, men faktiskt ganska jobbigt när man har ont i huvudet. Därför tyckte jag det var ganska skönt när det blev molningt.
Hade tyskaprov idag, vilket också var lite jobbigt pga huvudvärken... Hoppas att allt som har med huvudvärk att göra försvinner när jag fått brillorna.
Idag när vi i musikutskottet tänkte sätta oss ner och spela lite i rummet som vi var i förra gången (det enda lediga klassrummet som vi kan använda) så var det såklart upptaget... usch, usch! Jag hoppas attd et löser sig så att vi kan få vara i musiksalen, hade underlättat en del.

Min kära moder hämtade mig efter skolan idag, eftersom hon varit hemma hos mormor och morfar, vi körde in på mobilia en liten snabbis och jag hittade världens coolaste gladiatorskor!
Fick oxå lust att göra egna t-shirtar och köpa västar för fulla muggar^^




Fast t-shirtarna kommer att göras när alleballe är här :D Då ska vi bara spruta kreativitet ^^
Vi kommer göra t-shirtar, arband och kanskel lite örhängen. Jag lovar att lägga upp bilder på det!

Nä nu ska jag ta och sova lite, har riktigt ont i huvudet nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar