lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag idag

Och jag firar väl inte det så jätte mycket. Idag sover Steffie över här och vi ska fira med en kaka som är format som ett hjärta^^
Just nu står steffie och gör en MASSA flätor på mig i mitt hår, vi ska nämligen göra en rap version av monsoon, hahaha XD
Jag kan lägga upp det här senare, och om ni undrar, Ja! vi är flummiga.
Det är så skönt med lov, jag behöver inte alls tänka på att jag behöver gå upp tidigt.
Måste gå vidare med flätningen, hoppas att du har fått det bra idag :)

1 kommentar:

  1. Låter bra med det på tisdag. Men du får träffa mig innan eftersom jag inte är hundra på att jag hittar till folk å rock xD Och jag tar nog med Filippa också, så blir vi ett helt gäng ^^ Hör av dig sen med tider typ :)

    Och gla alla hjärtans dag i efterskott.

    SvaraRadera