onsdag 4 februari 2009

Guten Tag

Ja idag har jag bara vart i skolan. Och det har väl inte hänt något speciellt. Susanna var sjuk idag :( eller hon har ju vart sjuk hela veckan men hon var hemma idag. Du får Krya på dig <3
Imorn har vi ingen Fysik, vilket är ganska skönt eftersom då får vi en liten sovmorgon, om jag inte bestämmer mig för att gå på matte resursen. Vi får se hur jag gör...
Annars har det väl inte hänt något speciellt. Blev bara helt plötlsigt überexcited över ryktena om att new moon ska ha världspremiär här i sverige som jag lästa för någon dag sen, haha!
Jag är så töntig^^ But thats who I aaaam, Miss Nerd!
nu ska jag sluta flumma och försöka göra något lite mer seriöst. Jag pallar verkligen inte göra läxor idag, men jag måste. Men tror att jag spelar igenom "the Meadow" först :D
Jag börjar få kläm på den nu (the meadow altså) låter fortfarande lite gnissligt när jag går upp i femte läget^^

Men ha det så bra, så hörs vi!
Bajbajs :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar