torsdag 19 februari 2009

BOOORED!

Jag är så uttråkade så att det inte är sant... Har bara legat i min säng och tittat på en massa filmer dem två senaste dagarna...
Så om nån vill göra något, RING MIG!!!!! *skriker det desperat* ^^
Eller ta kontakt på annat håll, bara hör av dig^^

Igår och idag så har jag knarkat Paramore och Mando Diao... Och på tal om Paramore, vet ni vad jag ska göra nästa lördag??
*trumvirvel* JAG SKA KLIPPA MIG! haha är det inte underbart? Bort med det långa here comes the korta och röda.
Äntligen så ska jag färga det oxå, i min favvo färg *ler så gulligt jag kan*

Tillbaka till klagandet... Just nu är jag så trött på sverige, jag vill BORT HÄRIFRÅN! Iaf bort ifrån Höllviken och Skåne. Alleballe vi drar till the United States och shoppar en massa billiga och coola kläder, en massa musik, äta på mc D ^^ Fast vart fasiken får man pengar till en USA resa ifrån, inte har jag dem inte...

Nä nu ska jag gå och äta en bit sockerkaka...

Cya later alligators!

1 kommentar:

  1. Du borde ringt mig idag eller igår för då var jag så uttråkad så det inte var sant. Nu får vi ju inte träffas förrän skolan börjar igen :'(

    SvaraRadera