söndag 15 februari 2009

Söndag

Även om jag har lov så är söndagar riktigt sega, fast det behöver ju inte betyda att dem är dåliga. Jag har haft skitkul med steffi men jag är übertrött. Anledningen till varför jag inte uppdaterat bloggen, har bara suttit och slöat framför tv:n och datorn^^
Tre saker jag längtar till nu denna veckan som kommer är, framför allt tisdag. Då är det först TH fan träff, th gänget har typ inte träffats på evigheter^^och efter det så blir det Mando Diao med folk från klassen, Kan det bli bättre?? Det kan det säkert, men fasiken vad kul det ska bli :D
Sen så ska jag säkerligen klippa och färga mitt hår, vilket ska bli riktigt härligt.
Igår så satt jag och kollade på Harry Potter och den flammande bajskorven (citerat min lillebror^^) jag menar Robert Pattinson är med (A). Nä, men det jag skulle säga var att jag kom på att Emma Watson som spelar Hermione är sjukt lik min yngsta kusin. Nu är ju min kusin bara 6 år, men jag kan tänka mig att hon kommer se ut som Emma när hon blir äldre... Säkert helt ointressant för er haha.
Nu ska jag sätta mig och nörda framför extra materialet^^ sen så ska jag ta och läsa lite fanfics som jag har lovat att läsa.

Ha en bra söndag :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar