söndag 22 februari 2009

Sun-Day

Här är det ingen sol inte. Här är det pissväder.
Men jag mår helt okej ändå :D Det ända jag som kanske klämmer lite är att jag känner att jag behövar få prata med någon, så på så sätt känns det skönt att få gå till skolan imorn, att inte behöva gå hemma och tänka för mycket på saker som man ändå inte får svar på^^ (kan ju säga att det är jag expert på, tänka för mycket på saker som inte är bra att tänka för mycket på)

Idag när jag skulle ta min elfiol och spela lite så lät den väldigt konstigt, A strängen var lika låg som D strängen^^så jag var tvungen att fixa det. Grejjen var att för det första så kunde jag inte skruva mer på finstämmaren så jag var tvungen att skruva på dem stora skruvarna, men skruven ville ju inte stanna där jag ville att den skulle var så den sjönk hela tiden, bara "iiiioooowww". Men jag fick till det sen :D

Jag hade en hämsk dröm inatt, eller ja inte så hemsk kanske, men att vi skulle få tillbaka proven och vår mattelärare bara, nä jag är riktigt besviken på er, det här provet gick verkligen inte bra, speciellt inte för dig Anna. Sen så var det lite flummigt och helt plötsigt så står en av mina grannar och sjunger mitt på gräsmattan här utanför. Men iaf det måste ju betyda nånting... GAAAHH!! jag vill inte ha tillbaka matteprovet!!


En possitiv sak är att jag kanske ska byta rum till min mammas rum, som är typ dubbelt så stort som mitt. Har liksom inte riktigt plats med notställ och instrument ställ etc. Större rum= Mer plats för posters^^ haha. Och då kan jag även flytta upp min favvo fåtölj till mitt rum :D och kanske en extra hylla med alla cdskivor, WOOHOO!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar