lördag 7 februari 2009

Tjenare tjenare!

Idag vaknade man sent, vilket jag inte gillar^^hela dagen försvinner ju. Fast samtidigt så var det ju skönt att få sova :D
Hilda åkte för nästan exakt en timme sen. Och nu har jag precis tvättat bort allt gammalt smink, jag var jätte lat och trött igår när jag kom hem så pallade inte tvätta av det då (A) jag vet att det inte är bra att sova med smink, men som tur är så lever jag ju fortfarande, hehe.
Sen så ringde ju Susanna oss också, hon ville se så att vi kom hem okej och säga förlåt, och kanske berätta lite om vad som hände efter att vi gått^^
Oh Susanna *nynnar på en melodi som jag tillägnat henne* det är helt okej, jag och Hilda hade väldigt roligt^^ och jag älskar dig, bara så att du vet. Så nästa gång du får i dig lite mycket så behöver du inte tvivla och springa runt och fråga mig 150 elva gånger hahaha!
Nu är jag jätte trött så jag ska nog lägga mig i min säng och titta på någon film. Om jag hittar någon bra^^
Lägger upp dagens låt!
Cya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar