söndag 8 februari 2009

Förändring

Oh jag pallar inte med mig själv just nu, haha! Nämen jag är så himla trött på alla mina kläder och min frisyr och allt. Eftersom min ekonomi inte är den bästa så tar det skitlång tid för mig att bara ändra stil så, puff!
Just nu prioriterar jag mitt hår, måste gå till frissan och det är snart!
Jag var ju i stan idag och skulle köpa mascara, och jag hittade en skitbra! Kärlek på den säger jag bara^^ Sen så var mamsen snäll och betalade ett par byxor och en skjorta ifrån hm.
Tack Mamma!
Jag älskar hm, min mamma var tvungen att dra mig ut därifrån haha! Men grejjen är att varje gång jag har pengar och tänker att jag ska köpa något så hittar jag INGET! Sen när man har köpt upp pengarna på tex, Mat? ^^och man tänker att, nä, men jag ska bara kolla lite. så hittar jag alltid jätte mycket fina plagg...
Nä nu ska jag sluta klaga på allt :) Jag har gjort klart Tysk läxan och ska nu övergå till franskläxan. Ja visst fasen! Vi ska ju skriva en kärleksdikt som svenskaläxa... Jag hatar att skriva på beställning, det funkar helt enkelt inte, jag kommer aldrig på vad jag ska skriva då.
Men jag får ringa min kära vän Alleballe och fråga om lite inspiration. Jag vill inte att den ska bli cheesy liksom^^
Från ett ämne till ett annat. Ni måste se den här lilla reklamsnutten^^
ROBERT PATTINSON ÄR MED!! hahaha, typ 1/4 sekund. Men ÄNDÅ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar