fredag 20 februari 2009

Im falling in love with your favorite song..

Hej hej! Nu är jag hemma igen. Det var skönt att få komma ut lite^^
Jag köpte sakerna jag skulle köpa på Panduro Hobby och gick sedan vidare till Musik börsen och köpte mina plektrum^^
Har suttit nu en stund och pysslat lite och såhär blev resultatet :









Om ni inte ser vad det är så är det iaf örhängen som jag gjort av plektrumen^^ Sorry för dålig bild, var tvungen att ta bilden med webkameran.
Nu tänkte jag fortsätta att göra det med alla mina pins, får se hur det går...
Jag tyckte det va lika bra att göra örhängen av dem eftersom de alltid trillar av när iaf jag har dem på väskan eller jackan eller nåt... Jätte hämskt ju, blir alltid lika ledsen när sånt händer.
Då ska jag gå tillbaka till pysslandet...

Cya guys!! <3

2 kommentarer:

  1. Fan va fräcka! Skulle du inte kunna göra ett par till mig :D? (AA)

    SvaraRadera
  2. Nä, fan vad coolt! Du är grym ju ;) Tusan att jag redan har fyllt år.

    SvaraRadera