fredag 27 februari 2009

Fredags kväll

Och jag har inte bloggat på jätte länge... mina tankar har varit på annat håll.
Idag berättade amelie att hon får fler och fler läsare för var dag, skit bra! Då blir det bara lättare för henne att få hennes låtar hörda (dem kommer komma upp, jag ska bara filma henne i smyg först^^) Hon har sin blogg på devote och där ser hon statistik med hur många läsare hon har etc, men här på blogspot så kan jag inte se sånt, dåligt tycker jag... så jag funderar på att flytta över denna bloggen till devote istället, nån som har några synpunkter??
Jag skulle isf behöva lite hjälp med designen på bloggen och sånt, jag kan inte sånt med en massa koder som man måste skriva in och ja...

Okej, jag märker nu att jag börjar skriva lite flummigt. Är nämligen aningens trött, har vatt i stan hela dagen först gjort franska så jag stannade efter skolan, eftersom i helgen så måste jag fokusera på samhälls provet, usch och fy! Sen så var jag kvar i stan med johanna, josefin och vickie. Förlåt steffie! Jag hade inte hunnit komma idag, men jag har köpt en present till dig iaf! Vi får fira nästa helg eller nåt.

märker att jag nog ska sova nu, mina ögonlock känns väldigt tunga, Men jag har haft en underbar dag!


Ja just det glömde ju det helt!! Idag har jag sett MORGAN PÅLSSON!!! hur coolt är inte det på en skala, haha! sen så vinkade vi ju till några människor i en limousine som vinkade tillbaka, vi såg inte riktigt vem det var, men säkert någon ifrån melodifestivalen^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar