lördag 7 februari 2009

Festen är över...

...För min del^^
Nu är jag hemma ifrån Susannas fest, vilket var en väldigt rolig fest, iaf för mig^^
Ibland älskar jag att vara nykter! så kul att se alla andra göra bort sig. Det var dock några riktigt störiga jävlar som vägrade att gå när vi sa till dem att dra:P När dem hade gått så var det bara mysiga människor kvar.
Jag och Hilda fick skjuts hem fast vi var nog lite många i bilen, jag fick sitta hopkrupen i hildas knä, haha om det hade vatt ljust uta och någon sett oss köra förbi hade dem nog asgarvat^^
Just nu längtar jag tills måndag så att jag kan citera alla roliga grejor Susanna sagt idag, haha!
Nä nu känner jag att tröttheten börjar krypa fram.
Förresten, tror ni inte att jag glömmer att ta med mig kameran, typiskt mig.
men mmen, kanske tar lite bilder imorn^^

Gonatt leute!

1 kommentar:

  1. Jag hoppas det är en igelkott, för jag har alltid velat ha en igelkott. ;P

    SvaraRadera