torsdag 12 februari 2009

Donnerstag...

Ja, idag är det torsdag och det är lika med lång dag i skolan. Jag och Susanna flummade runt som vanligt och jag och Filippa letade upp vad gnu heter på engelska. Det ska jag säga er, var inte lätt att hitta! Konstigt nog^^
Vi började på matte B idag, än så länge verkar det inte så svårt. Kommer säkert senare :S
Hinner inte skriva så mkt idag har ett viktigt Kemi prov imorn som jag MÅSTE klara! Annars går jag under.
Sen så måste jag skriva nån hjävla (^^) utvärdering på hur mycket jag rört mig och hur många kalorier jag fått i mig... tråkigt som satan.

Men vi ses hörrni!
Lägger upp dagens låt sen oxå^^




PS: Nu har jag och Amelie (som förresten åker till schweiz imorn :( fast kul för henne :)) gjort ett val, om gänget från Made in Sweden kommer till Malmö så ska hon skicka in ett bidrag, läs mer här. asså DAMN! hon sjunger så Himlans bra^^

1 kommentar:

  1. Blä på dig för att du tyckte matten var lätt :( Jag fattade inget. Och sen när vi skulle räkna addition av paranteser trodde jag att det var multiplikation och satt och gjorde allt fel tills Filippa såg det x'D Fan vad jag är misslyckad.

    SvaraRadera