fredag 13 februari 2009

LOV!

Gud vad jag ska sova denna vecka!^^
Provet idag gick väl sådär, fick inte nån känsla om hur det gick, vilket jag inte fått på dem senaste proven. Så det är lite svårt att säga hur det gick.
Förutom provet så har det varit en toppen dag :D
Efter matten så följde jag med Lena, Johanna och Josefine och flummade runt på stan. Där blev det extremt många skratt, haha.
Vi gick in på Hilton hotellet i malmö bara för att åka i hissen som är av glas, typ^^. Men ser ut över hela staden iaf vilket var riktigt coolt XD.
Idag skedde även en sensation under lunchen, Susanna gillade maten i skolan^^
"Idag har dem överträffat sig själva, även om det inte är så svårt. Fan vad gott!" haha.
Ja, jag har inte så mkt att skriva om, min hjärna är typ avstängd
Fast jag KANSKE ska klippa mig nästa vecka *håller tummarna*


Någon snäll själ som har lust att se mando diao på Folk å Rock i malmö?? (A)

2 kommentarer:

  1. Jag vill se mando diao med dig Annabanana, men vad kostar det? :) Du får höra av dig!

    SvaraRadera
  2. Jag vill också vara med BAnnanas^^

    SvaraRadera