tisdag 3 februari 2009

Guten Morgen Leute!

Idag vaknade jag precis lagom, inte för tidigt och inte för sent. Skönt!
Fast jag vaknade med ont i halsen, IGEN! inte lika farligt denna gången dock. Men av tidigare erfarenheter av förkylningar så brukar jag först ha ont i halsen, sen kommer febern och förkylningen och sedan ont i halen igen. Så vi hoppas på att detta snart är slut :D
Första lektionen idag är svenska, och idag ska vi börja titta på en film om Odysséen (tror jag det var) det ska bli ganska kul. Efter det är det samhällslektion som gäller, och vi ska fråga vår lärare om vi kan starta vårt musikutskott!! woohoo :D
Sen är det bara lunch och Kemi och sedan slutar vi :D:D
Jag gillar Tisdagar.
När jag kommer hem så ska jag bara chilla lite, sen så ska jag ringa pappa och han ska hjälpa mig att lägga upp ett typ "schema" för när jag ska göra läxor och så. Jag har själv bett om hjälp, eftersom jag är så otroligt lat så behöver jag lite hjälp och jag hoppas att jag verkligen tar mig i kragen nu.
Men nu har jag lite brottom till bussen, Men vi ses ju senare :D Lägger in dagens låt då oxå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar